Na stronie głównej wyświetla się tylko część posta. Aby zobaczyć całość, należy wybrać Kliknij tutaj aby zobaczyć dalszą część posta >>.
Wszystkie posty znajdujące się na blogu są wymyślone przeze mnie i nigdy nie wydarzyły się w realu.

www.gay-bastards.tumblr.com

Wyobraź sobie, że Twój facet spotyka się z innym kolesiem. Jaki widok zabolałby Cię najbardziej?

niedziela, 27 marca 2016

Rimming - łapcie filmik ;-)

http://gay-bastards.tumblr.com/post/140762125567/gaycuckhusband-gay-cuckold-spain-useless-and

2 komentarze:

  1. kolacja z dostawa do..łóżka ... kochanie przygotowałem ci kolację...połóż się na łóżku i zamknij oczy hehe ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja marzę o tym, aby nagrać taki filmik. Ja nagrywam, a obok mnie mój misiek bawi się z innym kolesiem. Aaaa, stanął mi! :P

      Usuń

Komentuj i dziel się swoimi fantazjami i przemyśleniami! Dzięki Waszym komentarzom będę wiedzieć, co Wam się podoba bardziej a co mniej. Ułatwi mi to prowadzenie bloga, w Wy będziecie mieli więcej frajdy z oglądania i czytania rzeczy, które na maxa Was jarają!