Na stronie głównej wyświetla się tylko część posta. Aby zobaczyć całość, należy wybrać Kliknij tutaj aby zobaczyć dalszą część posta >>.
Wszystkie posty znajdujące się na blogu są wymyślone przeze mnie i nigdy nie wydarzyły się w realu.

www.gay-bastards.tumblr.com

Wyobraź sobie, że Twój facet spotyka się z innym kolesiem. Jaki widok zabolałby Cię najbardziej?

sobota, 4 lipca 2015

Bardzo anonimowy seks część 1.

Był ciepły wieczór. Wróciłem z pracy. Mojego faceta nie było w mieszkaniu, bo pojechał odwiedzić rodziców. Dawno ich nie widział, więc wziął tygodniowy urlop i pojechał w rodzinne strony. Jego tygodniowy urlop oznaczał dla mnie tydzień celibatu i abstynencji seksualnej. Od samego początku wiedziałem, że nie wytrzymam. No i nie wytrzymałem. Odpaliłem czaterie, zalogowałem się do pokoju dla gejów z wszystko mówiącym nickiem: aktywa_teraz.

Po kilku minutach zagadał do mnie koleś o nicku jeBBanie...

jeBBanie: siema
aktywa_teraz: cześć ;)

jeBBanie: szukam pasywa na sex. 27 179 71 20

aktywa_teraz: interesujące cyferki. 25 185 86 17. Jak masz na imię?
jeBBanie: a czy to ważne? pasyw?
aktywa_teraz: no w sumie nie jest to ważne ;) ogólnie uni, ale dziś mam ochotę dać tyłka do zerżnięcia
jeBBanie: spox. lokum?
aktywa_teraz: mam wolne mieszkanie do końca tygodnia. mój facet wyjechał, wraca w piątek.
jeBBanie: masz faceta i mimo to masz ochotę na obcego kutasa w dupie? podoba mi się, już Cię lubię ;] masz ochotę teraz?
aktywa_teraz: no tak jak w nicku ;) bardzo chętnie Cię teraz ugoszczę ;) A co do mojego faceta, to wyjechał do rodziców, a skoro go nie ma, to korzystam :D masz foto?
jeBBanie: nie, pokazuje się tylko w realu
aktyw_teraz: ogólnie nie mam w zwyczaju spotykać się z ludźmi, których zdjęcia wcześniej nie zobaczę, ale te twoje 20cm... mieszkam na [xxxxxxxxxxxxxxxx], blok [xxx], za ile mógłbyś być
jeBBanie: hmm, 20 minut? góra 30.
aktyw_teraz: ok, to ja wyjdę pod klatkę. będę miał czerwone szorty i szarą koszulkę bez rękawów, jak coś to łap mój numer tel [xxxxxxxxx]
jeBBanie: ok, mój [xxxxxxxxx], będę za 20-30 minut

KURWA, co ja zrobiłem. Zapraszam do siebie kolesia, o którym totalnie nic nie wiem?! A sorry, w sumie wiem, że ma dużego fiuta, ale to chyba za mało aby tak mu zaufać i wpuścić do mieszkania. Ale chuj, sperma uderzyła mi do głowy w funkcje mózgu przejął kutas.

Minęło 20 minut. Wyszedłem pod klatkę. Po kilku chwilach podszedł do mnie koleś. Niższy i szczuplejszy ode mnie, w fajnej czapce i okularach przeciwsłonecznych.

ON: Cześć, miło mi Cię poznać.
JA: Mi jeszcze bardziej miło. To co, wchodzimy na górę?
ON: No wchodzimy!

Weszliśmy do klatki, a potem do mieszkania....

ciąg dalszy nastąpi...

4 komentarze:

  1. Mam nadzieje ze ten ciąg dalszy nastąpi bardzo szybko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Może to głupie pytanie ale co oznaczają te 4 liczby podczas rozmowy z anonimowym gościem?

    OdpowiedzUsuń

Komentuj i dziel się swoimi fantazjami i przemyśleniami! Dzięki Waszym komentarzom będę wiedzieć, co Wam się podoba bardziej a co mniej. Ułatwi mi to prowadzenie bloga, w Wy będziecie mieli więcej frajdy z oglądania i czytania rzeczy, które na maxa Was jarają!