Na stronie głównej wyświetla się tylko część posta. Aby zobaczyć całość, należy wybrać Kliknij tutaj aby zobaczyć dalszą część posta >>.
Wszystkie posty znajdujące się na blogu są wymyślone przeze mnie i nigdy nie wydarzyły się w realu.

www.gay-bastards.tumblr.com

Wyobraź sobie, że Twój facet spotyka się z innym kolesiem. Jaki widok zabolałby Cię najbardziej?

wtorek, 2 czerwca 2015

Wyliż dziurkę, dokładnie wyliż!

Mój facet ma sprawny języczek. Mogę przekonać się o tym nie tylko wtedy, gdy obrabia mi chuja, ale też wtedy, gdy daje mu swoją dziurkę do rimmingu. Zaczyna od delikatnego lizania dziurki na zewnątrz, a potem moczy swój język w środku... Uwielbia to robić. Kładę się na łóżku, zadzieram nogi do góry i cała tyłek należy tylko do niego i jego języka.

Dziś dostałem takiego mmsa. Nie wiem od kogo - jakiś obcy numer telefonu. Mega mnie to podjarało! Nie wiem, do kogo należy kutas który jest na pierwszym planie, ale wiem, kim jest pasyw trzymający pysk między pośladami właściciela tego kutasa. To mój partner. Kurwa, nawet nie wiecie jak podnieciłem się, gdy zobaczyłem to zdjęcie. Wyobraziłem sobie, jak wierci języczkiem w dziurce tego kolesia, jak daje mu przyjemność... A może Ty miałbyś ochotę sprawdzić umiejętności mojego męża? ;)


7 komentarzy:

  1. takim zajebistym rimmingiem bym nie pogardzil ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam rimm! Uwielbiam, jak ktoś liże mi dziurkę :) Sam też lubię zamoczyć języczek w ciepłym otworku.

      Usuń
    2. Ja uwielbiam rimm! Uwielbiam, jak ktoś liże mi dziurkę :) Sam też lubię zamoczyć języczek w ciepłym otworku.

      Usuń
  2. Bardzo chętnie sprawdzę czy faktycznie jest taki dobry :D Kiedy do Was wpaść?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do nas przez formularz po lewej stronie. Na pewno się dogadamy :)

      Usuń
  3. Szkoda ze to kit.... Włącznik światła jest z USA/UK postaraj się bardziej a nie wciskasz ciemnote....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że jest to kit. Gdybyś zwrócił uwagę na słowo "fantazje" którym jest otagowany ten post, to byś wiedział, że jest to zmyślone. Do wymyślonych przeze mnie historii wybieram odpowiadające opisanej sytuacji zdjęcie bez zwracania uwagi na rodzaj gniazdka elektryczngo. Swoją drogą musisz mieć BARDZO ubogie życie seksualne skoro zwracasz uwagę na rodzaj gniazdka xD

      Usuń

Komentuj i dziel się swoimi fantazjami i przemyśleniami! Dzięki Waszym komentarzom będę wiedzieć, co Wam się podoba bardziej a co mniej. Ułatwi mi to prowadzenie bloga, w Wy będziecie mieli więcej frajdy z oglądania i czytania rzeczy, które na maxa Was jarają!