Na stronie głównej wyświetla się tylko część posta. Aby zobaczyć całość, należy wybrać Kliknij tutaj aby zobaczyć dalszą część posta >>.
Wszystkie posty znajdujące się na blogu są wymyślone przeze mnie i nigdy nie wydarzyły się w realu.

www.gay-bastards.tumblr.com

Wyobraź sobie, że Twój facet spotyka się z innym kolesiem. Jaki widok zabolałby Cię najbardziej?

poniedziałek, 29 czerwca 2015

"Lubisz jak pierdolę Cię w Twoją ciasną pizdę?"

"UWIELBIAM! Kocham to. Uwielbiam jak mnie rżniesz. Rżnij mnie mocniej"

"Czy Twój facet pierdoli Cię tak, jak ja? Może powinienem mu ustąpić i to on powinien Cie teraz bzykać?"

"Proszę, nie! Nie przestawaj... Pierdol mnie jak kurwę.  Chcę teraz Twojego kutasa i żadnego innego. Zerżnij mnie jak szmatę w obecności mojego faceta. Pokaż mu, jak powinien bzykać prawdziwy samiec, bo on o tym nie wie. Niech uczy się od Ciebie!"





Koleś bzykając mojego partnera spojrzał mi prosto w oczy i szyderczo się uśmiechnął. To było meeeegaaa! To był ostatni raz, kiedy byłem świadkiem tego, jak on go rżnie. Potem wypraszali mnie z pokoju i jedyne co mogłem robić, to słuchać dźwięków zza ściany siedząc w drugim pokoju.

6 komentarzy:

  1. osz w pizdę :P ale ten koleś jebie tego pasywa. też chetnie przyjąłbym tak kutasa w moje dziusrko

    OdpowiedzUsuń
  2. z chęcią cię tak wypierdolę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mialbys ochote sie spotkac na jebanko ? ;:DD:

      Usuń
  3. masz może link to tego filmu który masz w gifie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć :-) Niestety nie mam, ale jestem w trakcie poszukiwań. Jak uda mi się odnaleźć, to na pewno się nim tutaj podzielę :-)

      Usuń
    2. czekam z niecierpliwością !!!!! :*

      Usuń

Komentuj i dziel się swoimi fantazjami i przemyśleniami! Dzięki Waszym komentarzom będę wiedzieć, co Wam się podoba bardziej a co mniej. Ułatwi mi to prowadzenie bloga, w Wy będziecie mieli więcej frajdy z oglądania i czytania rzeczy, które na maxa Was jarają!