Na stronie głównej wyświetla się tylko część posta. Aby zobaczyć całość, należy wybrać Kliknij tutaj aby zobaczyć dalszą część posta >>.
Wszystkie posty znajdujące się na blogu są wymyślone przeze mnie i nigdy nie wydarzyły się w realu.

www.gay-bastards.tumblr.com

Wyobraź sobie, że Twój facet spotyka się z innym kolesiem. Jaki widok zabolałby Cię najbardziej?

poniedziałek, 8 czerwca 2015

Tak, słucham?

Tak, słucham? O cześć Miśku! Tak, już dojechałem na miejsce.


Podróż minęła bardzo dobrze. Zasnąłem zaraz po starcie samolotu, a obudziłem się na chwilę przed lądowaniem. Nawet nie trzęsło tak jak ostatnio.

Z lotniska odebrała mnie Sylvia. Tak, to ta dziewczyna ze Sztokholmu którą nocowała u nas kilka tygodni temu.

Sylvia ma przyjść do mnie za parę minut. Idziemy na jakiś obiad na miasto. Potem ma mi pokazać Pałac Królewski i Kungsträdgården.

Misiek, chyba zgłupiałeś... Wiesz, ile ja mam tutaj roboty? Będę tutaj miał jakiś nieludzki zapierdol... Jutro zaczynam przed siódmą rano. Wrócę do hotelu koło 21. I tak codziennie przez tydzień. Nawet gdybym chciał Cię zdradzić, to nie miałbym kiedy. Zresztą wiesz, że Cie kocham. 



Wiesz co, Sylvia właśnie przyszła. Idziemy na miasto. Zadzwonię do Ciebie wieczorem. No buziaki. Ja Ciebie też.

Lol, uwierzył, że jestem tu służbowo! Ja pierdolę, haha. Björn, zatem mamy cały tydzień tylko dla siebie i swoich kutasów!


Tak, tak. Wyjechałem służbowo do Sztokholmu. Lol, służbowo :D Taka jest oficjalna wersja. W Sztokholmie mieszka Björn. Poznałem go na planetromeo, gdy byłem na Erasmusie w Szwecji. Co ja mówię, jakim Erasmusie. To był najzwyklejszy ORGAZMUS. Mnóstwo jebania. Gdy poznałem Björna, to on miał pierdolca na punkcie seksu. Ja zresztą tak samo. Spotykaliśmy się codziennie. Każdego dnia był jakiś oral, anal. Mnóstwo przyjemności. Zgadałem się z Björnem kilka tygodni temu na fejsie i on zaprosił mnie do siebie na małą powtórkę z orgazmusa. Nie zastanawiałem się nawet przez sekundę i od razu poinformowałem mojego faceta, że szef wysłała mnie do Sztokholmu.

1 komentarz:

Komentuj i dziel się swoimi fantazjami i przemyśleniami! Dzięki Waszym komentarzom będę wiedzieć, co Wam się podoba bardziej a co mniej. Ułatwi mi to prowadzenie bloga, w Wy będziecie mieli więcej frajdy z oglądania i czytania rzeczy, które na maxa Was jarają!