Na stronie głównej wyświetla się tylko część posta. Aby zobaczyć całość, należy wybrać Kliknij tutaj aby zobaczyć dalszą część posta >>.
Wszystkie posty znajdujące się na blogu są wymyślone przeze mnie i nigdy nie wydarzyły się w realu.

www.gay-bastards.tumblr.com

Wyobraź sobie, że Twój facet spotyka się z innym kolesiem. Jaki widok zabolałby Cię najbardziej?

wtorek, 30 czerwca 2015

Krzysiek wrócił ze Szwecji.

Nasz przyjaciel wrócił do Polski. Kilka miesięcy spędził w Szwecji na wyjeździe służbowym. Mieszka na osiedlu które jest kilka przystanków autobusowych od nas. Gdy mój facet dowiedział się, że Krzysiek (ten nasz kolega) znów jest w Polsce, to oszalał ze szczęścia. Zawsze marzył, aby on zajął się jego dziurką. Spodobał mi się ten pomysł, zatem skontaktowałem się z Krzyśkiem i ustaliłem szczegóły spotkania.

Nie będę wchodził w szczegóły organizacyjne. Od razu przejdę do rzeczy.

Cała sytuacja była dla mnie lekko stresująca, bo Krzysiek jest ode mnie lepiej zbudowany, bardziej męski i ma większego kutasa. Przyznam szczerze, że byłem trochę zazdrosny, ale też podniecony. Na początku myślałem aby wycofać się z tego, ale kocham mojego faceta, postanowiłem się dla niego poświęcić.

Gdy Krzysiek do nas przyszedł porozmawialiśmy chwilę. Po kilkunastu minutach dałem mu zielone światło i ten zaczął rozpierdalać dziurkę mojego męża. Cudowny widok

Wiecie co jest najlepsze? Po skończonej zabawie Krzysiek przyznał mi się, że nie pierwszy raz bzyka mojego partnera. Okazało się, że oni spotykali się regularnie przez cały okres, kiedy jestem z moim stworem. W normalnych okolicznościach wpadłbym w szał. W okolicznościach, w których dowiedziałem się o tej sytuacji, byłem bardzo podjarany (i nadal jestem)! :D












1 komentarz:

  1. szwedzi są zajebiści. z reguły są blondynami a ja kocham blondynów :)

    OdpowiedzUsuń

Komentuj i dziel się swoimi fantazjami i przemyśleniami! Dzięki Waszym komentarzom będę wiedzieć, co Wam się podoba bardziej a co mniej. Ułatwi mi to prowadzenie bloga, w Wy będziecie mieli więcej frajdy z oglądania i czytania rzeczy, które na maxa Was jarają!