Na stronie głównej wyświetla się tylko część posta. Aby zobaczyć całość, należy wybrać Kliknij tutaj aby zobaczyć dalszą część posta >>.
Wszystkie posty znajdujące się na blogu są wymyślone przeze mnie i nigdy nie wydarzyły się w realu.

www.gay-bastards.tumblr.com

Wyobraź sobie, że Twój facet spotyka się z innym kolesiem. Jaki widok zabolałby Cię najbardziej?

sobota, 28 listopada 2015

Zazdrość


Mój facet zaprosił do siebie kolesia, którego poznał na fellow. Ten facet jest dużo lepiej obdarzony niż ja. Musi być też niezłym jebaką, bo mój facet nigdy podczas seksu ze mną, nie jęczął tak, jak jęczy, gdy bzyka się z tym facetem. Chyba pierwszy raz od dawna czuję się zazdrosny, ale w taki trochę nietypowy sposób. Z jednej strony jestem cholernie zazdrosny, a z drugiej strony, mój kutas stoi na baczność. Mam nadzieję, że gdy ten aktyw będzie zalewał mojego faceta, to spojrzy mi prosto w oczy i powie, gdzie moje miejsce...

2 komentarze:

  1. Niestety od dłuższego czasu coraz więcej pierdół, coraz mniej tekstów i wpisów zawierających jakiś sens. To chyba od czasu, kiedy autor ze swoim partnerem zmieniał lokalizację między innymi na Zakopane.
    A szkoda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci anonimowy, że napisałeś :-) Wyobraź sobie, że nie każdy człowiek żyje tylko seksem. Kiedy nachodzi mnie jakaś fantazja albo gdy odczuwam powiew inspiracji - to wtedy tworzę i piszę ku Waszej radości. Jeżeli w danej chwili brak mi fantazji lub inspiracji - nie piszę, bo nie lubię robić rzeczy na siłę. To jest takie proste, a zarazem dla niektórych trudne :-)
      PS. Podeślij mi adres swojego bloga z sensownymi wpisami, bez pierdół. Może będzie on dla mnie inspiracją :)

      Usuń

Komentuj i dziel się swoimi fantazjami i przemyśleniami! Dzięki Waszym komentarzom będę wiedzieć, co Wam się podoba bardziej a co mniej. Ułatwi mi to prowadzenie bloga, w Wy będziecie mieli więcej frajdy z oglądania i czytania rzeczy, które na maxa Was jarają!