Na stronie głównej wyświetla się tylko część posta. Aby zobaczyć całość, należy wybrać Kliknij tutaj aby zobaczyć dalszą część posta >>.
Wszystkie posty znajdujące się na blogu są wymyślone przeze mnie i nigdy nie wydarzyły się w realu.

www.gay-bastards.tumblr.com

Wyobraź sobie, że Twój facet spotyka się z innym kolesiem. Jaki widok zabolałby Cię najbardziej?

niedziela, 15 maja 2016

Gdy ten trzeci...

Gdy ten trzeci mówi, że nie chce Cię widzieć, gdy on bzyka Twojego partnera, to jedyną opcją, która Ci pozostaje, to podglądanie całej akcji przez dziurkę do klucza.


1 komentarz:

  1. kiedyś mieliśmy z moim partnerem gościa, nie w moim typie bo dużo starszy, mojemu się podobał, wieczorkiem padła propozycja wspólnego trójkąta na co ja odmówiłem ale pozwoliłem mojemu się zabawić....za to ja z ukradka ich podglądałem hehe widowisko było podniecające ...chyba więcej razy się spuściłem niż oni hehe

    OdpowiedzUsuń

Komentuj i dziel się swoimi fantazjami i przemyśleniami! Dzięki Waszym komentarzom będę wiedzieć, co Wam się podoba bardziej a co mniej. Ułatwi mi to prowadzenie bloga, w Wy będziecie mieli więcej frajdy z oglądania i czytania rzeczy, które na maxa Was jarają!