Na stronie głównej wyświetla się tylko część posta. Aby zobaczyć całość, należy wybrać Kliknij tutaj aby zobaczyć dalszą część posta >>.
Wszystkie posty znajdujące się na blogu są wymyślone przeze mnie i nigdy nie wydarzyły się w realu.

www.gay-bastards.tumblr.com

Wyobraź sobie, że Twój facet spotyka się z innym kolesiem. Jaki widok zabolałby Cię najbardziej?

piątek, 28 sierpnia 2015

Dziurka Twojego faceta

Dziurka Twojego faceta jest idealna! Ciaśniutka, jakby stworzona dla mojego chuja! Zresztą Twój facet też uważa, że jego tyłek jest stworzony dla mojego fiuta. Mam nadzieję, że nie jesteś zły, że Twój facet skacze w bok, gdy Ty jesteś poza domem. Zrozum go, on potrzebuje od czasu do czasu zabawić się fajnym fiutem.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentuj i dziel się swoimi fantazjami i przemyśleniami! Dzięki Waszym komentarzom będę wiedzieć, co Wam się podoba bardziej a co mniej. Ułatwi mi to prowadzenie bloga, w Wy będziecie mieli więcej frajdy z oglądania i czytania rzeczy, które na maxa Was jarają!