Na stronie głównej wyświetla się tylko część posta. Aby zobaczyć całość, należy wybrać Kliknij tutaj aby zobaczyć dalszą część posta >>.
Wszystkie posty znajdujące się na blogu są wymyślone przeze mnie i nigdy nie wydarzyły się w realu.

www.gay-bastards.tumblr.com

Wyobraź sobie, że Twój facet spotyka się z innym kolesiem. Jaki widok zabolałby Cię najbardziej?

poniedziałek, 10 sierpnia 2015

www.drechol.blogspot.com

Wiem, że lubicie dobre, gejowskie blogi. Jak wiadomo, każdy facet jest wzrokowcem. Bardzo trudno jest pobudzić nas jedynie słowem pisanym, a ten, kto to potrafi, jest mistrzem. Ja uwielbiam mistrzów, dlatego wpadajcie na mistrzowski blog www.drechol.blogspot.com Koleś opisuje swoje życie seksualne i tak pobudza wyobraźnie, że bez żadnych fotek od raz pała staje. Autor jest konkretnym dresiarzem i lubi zabawić się fajnym kutasem. Poniżej macie fragment jego historii. Więcej znajdziecie na www.drechol.blogspot.com
Kolesiowi obadałem sprzęt, a on kazał mi się klękać i zająć się chujem. Wyjąłem mu pałę. Kolo nie miał jakiego nie wiadomo jak wielkiego, ale wystarczał żeby mnie podjarał jeszcze bardziej. Teraz w chuj gorąco to kutas  po paru godzinach smakuje jak trzydniowa pała. Boxy zaciągnąłem pod jaja i zacząłem opierdalać pałkę. Koleś zaczął mnie rytmicznie jebać w ryj, a ja coraz głębiej ciągnąłem. Jego ciche jęki i moje mlaskanie doprowadzało do szału. Wyjąłem swoją pałę i zacząłem masować. a kolo zaczął mnie ostro rznąć w mordę, aż jaja klaskały mi o brodę. Nagle mnie podniósł. Wsadził jęzor do ryja ostro. A chujem zaczął posuwać między moimi girami w ortalu. 
Chce cię kolo wyjebać - syczał do mnie.
To kurwa na co czekasz?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentuj i dziel się swoimi fantazjami i przemyśleniami! Dzięki Waszym komentarzom będę wiedzieć, co Wam się podoba bardziej a co mniej. Ułatwi mi to prowadzenie bloga, w Wy będziecie mieli więcej frajdy z oglądania i czytania rzeczy, które na maxa Was jarają!