Na stronie głównej wyświetla się tylko część posta. Aby zobaczyć całość, należy wybrać Kliknij tutaj aby zobaczyć dalszą część posta >>.
Wszystkie posty znajdujące się na blogu są wymyślone przeze mnie i nigdy nie wydarzyły się w realu.

www.gay-bastards.tumblr.com

Wyobraź sobie, że Twój facet spotyka się z innym kolesiem. Jaki widok zabolałby Cię najbardziej?

czwartek, 6 sierpnia 2015

Łukasz

Dziś koło 14 napisałem do mojego faceta, że wrócę z pracy trochę później niż zwykle. Odpisał, że w takim razie spotka się dziś popołudniu z Łukaszem. Łukasz ma 20 lat. Studiuje w Poznaniu i wrócił na wakacje do miasta. Mój chłopak spotyka się z nim regularnie od jakiegoś czasu. Chodzą razem na siłownie, na piwko i na randki. Czasami spotykają się na kolacje ze śniadaniem ;) My mamy związek otwarty, także nie jest to żadna zdrada ani nic w tym rodzaju. Parę razy widziałem zdjęcia Łukasza, ale nigdy nie miałem okazji spotkać go na żywo. Gdy wróciłem do domu koło 21, słyszałem, że oni bardzo intensywnie pracują w naszej sypialni. Byłem bardzo zmęczony, więc poszedłem do pokoju dziennego, od razu wskoczyłem do łóżka, przykryłem się kocem i zasnąłem. Obudziłem się w środku nocy, gdy poczułem, że ktoś uderzył mnie w twarz. Gdy zapaliło się światło, zobaczyłem Łukasza.
"W końcu poznałem tego zjebanego frajera, który pozwala 20 letniemu kolesiowi rżnąć jego faceta" 


Byłem jeszcze śpiący, więc zajęło mi parę minut, aby sie  ogarnąć i zacząć przyswajać rzeczy, o których mówił mi Łukasz.
"Twój facet powiedział, że nigdy nikt nie zerżnął go tak porządnie, jak zrobiłem to przed chwilą ja. A gdy opowiadał mi o Waszym seksie... kurwa, zastanawiam się, czy Ty jesteś facet czy PIZDA. Nie no, nie zastanawiam się. Zdecydowanie jesteś PIZDĄ. Mam jeszcze dwa miesiące wakacji. Pozwolę sobie wprowadzić się tutaj na ten okres. Ten pokój który był Waszą sypialnią jest dziś sypialnią moją i Twojego faceta. Pomogłem Ci się przeprowadzić i przyniosłem Ci tu Twoje śmieci z szafy."
Spojrzałem się w róg pokoju. Leżały tam rzucone na kupę wszystkie moje ubrania.
"Ale nie martw się, nie jestem aż taki zachłanny. Czasem przyślę do tego pokoju Twojego faceta. Na początku obciągnie mi fiuta, zaleje go moją spermą, a on przyjdzie do Ciebie i da Ci buziaka na dobranoc. Na więcej przez te dwa miesiące NIE LICZ."

Popatrzył na mnie chwilę, złapał mnie za głowę i władował mi swojego chuja w pysk. Rżnął mnie kilka minut. W między czasie zapytał
"Czujesz tyłek swojego faceta na moim kutasie?!"
Załadował mi swojego kutasa jeszcze parę razy do gardła, spuścił mi się do pyska i poszedł do sypialni. Spędził tam dwa miesiące z moim facetem. To były bardzo ciekawe dwa miesiące...  

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe i co dalej co działo się podczas tych 2 miesięcy ???

    OdpowiedzUsuń

Komentuj i dziel się swoimi fantazjami i przemyśleniami! Dzięki Waszym komentarzom będę wiedzieć, co Wam się podoba bardziej a co mniej. Ułatwi mi to prowadzenie bloga, w Wy będziecie mieli więcej frajdy z oglądania i czytania rzeczy, które na maxa Was jarają!