Na stronie głównej wyświetla się tylko część posta. Aby zobaczyć całość, należy wybrać Kliknij tutaj aby zobaczyć dalszą część posta >>.
Wszystkie posty znajdujące się na blogu są wymyślone przeze mnie i nigdy nie wydarzyły się w realu.

www.gay-bastards.tumblr.com

Wyobraź sobie, że Twój facet spotyka się z innym kolesiem. Jaki widok zabolałby Cię najbardziej?

poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Lubisz mojego fiuta?

- Lubisz mojego fiuta? Lubisz go obciągać?

- Tak, uwielbiam go! Uwielbiam go obciągać, całować, dotykać...

- Dobry chłopiec z Ciebie. Ale ja to wszystko wiem. Powiedz to mu, swojemu facetowi...







Miśku, kocham Cię i zawsze byleś i będziesz mój, ale jeszcze bardziej niż Ciebie, kocham jego fiuta. Myślę o nim każdego wieczoru i za każdym razem, kiedy mam spotkać się z tym kolesiem i zabawić jego kutasem, to rozpiera mnie totalne podniecenie! Ty też masz fajnego fiuta, ale jego kutas jest lepszy. Przepraszam, że to mówię, ale chce być z Tobą szczery. Zawsze kiedy obciągam jego fiuta, to zapominam o Tobie, wtedy dla mnie nie istniejesz. A gdy obciągam Twojego kutasa, to marzę tylko i wyłącznie o tym, aby wskoczyć do jego łóżka i wziąć jego chuja w pysk...




Większość kolesi, gdyby usłyszała coś takiego od swojego faceta - załamałaby się. Ja gdy to usłyszałem, w przeciągu kilku sekund doszedłem i cały zalałem się spermą. Widok mojego mojego faceta opierdalającego pałę tego kolesia, a do tego to szczere wyznanie... kurwa, to było mega! Gdy się spuściłem, to aktyw kazał mi wyjść z pokoju i im nie przeszkadzać. Stałem pod drzwiami i nasłuchiwałem tego, co tam się dzieje. Biorąc pod uwagę to, co słyszałem, to działo tam się na pewno bardzo dużo!

2 komentarze:

  1. no fajne fajne, mnie tam strasznie kręci jak mój facet ciągnie na moich oczach kutasa innego faceta :-)))

    OdpowiedzUsuń

Komentuj i dziel się swoimi fantazjami i przemyśleniami! Dzięki Waszym komentarzom będę wiedzieć, co Wam się podoba bardziej a co mniej. Ułatwi mi to prowadzenie bloga, w Wy będziecie mieli więcej frajdy z oglądania i czytania rzeczy, które na maxa Was jarają!