Na stronie głównej wyświetla się tylko część posta. Aby zobaczyć całość, należy wybrać Kliknij tutaj aby zobaczyć dalszą część posta >>.
Wszystkie posty znajdujące się na blogu są wymyślone przeze mnie i nigdy nie wydarzyły się w realu.

www.gay-bastards.tumblr.com

Wyobraź sobie, że Twój facet spotyka się z innym kolesiem. Jaki widok zabolałby Cię najbardziej?

wtorek, 11 sierpnia 2015

Skype

Kilka dni temu wyjechałem służbowo do Londynu. Nie będzie mnie w kraju cały miesiąc. Zostawiłem miśka samego w kraju, ale powiedziałem mu, że jak kiedyś będzie mu smutno beze mnie, to może sobie iść z kimś na randkę. Zrobiło mu się smutno beze mnie bardzo szybko, bo już dwa dni po moim wyjeździe. Poszedł na randkę ze swoim znajomym, Karolem. Po randce mój facet zaprosił go do nas do mieszkania na kawę.
Koło 22 zadzwonili do mnie przez skajpa. Leżeli razem na naszym łóżku w naszej sypialni. Porozmawialiśmy trochę, po czym zobaczyłem, że Karol zaczyna miziać mojego faceta! Dotykał go po klatce piersiowej, szyi, twarzy... A potem zdjął mu spodenki, zaczął masować go po tyłku i zajął się jego dziurką. Gdy Karol rimmował tyłek mojego faceta, ten powiedział:
"Wiesz co, on chyba robi to lepiej od Ciebie... Oj nie, nie chyba, ale na pewno. Okej, to my bawimy się dalej, a Ty idź spać. Kocham Cię, dobranoc stworze"
Po czym zamknął laptopa a mnie zostawił ze stojącym fiutem w dłoni! Kurwa, a myślałem, że sobie popatrzę na ich zabawę... Zostało mi wykorzystanie mojej wyobraźni. Bardzo bujnej wyobraźni ;) 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentuj i dziel się swoimi fantazjami i przemyśleniami! Dzięki Waszym komentarzom będę wiedzieć, co Wam się podoba bardziej a co mniej. Ułatwi mi to prowadzenie bloga, w Wy będziecie mieli więcej frajdy z oglądania i czytania rzeczy, które na maxa Was jarają!