Na stronie głównej wyświetla się tylko część posta. Aby zobaczyć całość, należy wybrać Kliknij tutaj aby zobaczyć dalszą część posta >>.
Wszystkie posty znajdujące się na blogu są wymyślone przeze mnie i nigdy nie wydarzyły się w realu.

www.gay-bastards.tumblr.com

Wyobraź sobie, że Twój facet spotyka się z innym kolesiem. Jaki widok zabolałby Cię najbardziej?

środa, 5 sierpnia 2015

Zawołał Cię do łazienki...

Twój facet spotkał się w Waszym mieszkaniu ze swoim kumplem. Poszli zabawiać się do łazienki, a Ty zostałeś w pokoju. Po pewnym czasie ten trzeci zawołał Cię do łazienki. Wszedłeś i zgodnie z jego żądaniem usiadłeś na kiblu.


"Patrz, jak Twój facet obrabia mi chuja. Tak, zdecydowanie woli mojego kutasa od Twojego. Jak myślisz, czemu to właśnie mi robi laskę, a Ty siedzisz na kiblu i się przyglądasz? Siedź i patrz jak zalewam jego pysk spermą" 
I usiadłeś. Siedziałeś, patrzyłeś, a Twój facet nie zwrócił uwagi na Ciebie uwagi ani przez chwilę...

Jeżeli przeżyłeś to na własnej skórze, to wiesz, czym jest cuckold. Jeżeli nigdy nie miałeś takiej okazji, to żałuj ;-)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentuj i dziel się swoimi fantazjami i przemyśleniami! Dzięki Waszym komentarzom będę wiedzieć, co Wam się podoba bardziej a co mniej. Ułatwi mi to prowadzenie bloga, w Wy będziecie mieli więcej frajdy z oglądania i czytania rzeczy, które na maxa Was jarają!