Na stronie głównej wyświetla się tylko część posta. Aby zobaczyć całość, należy wybrać Kliknij tutaj aby zobaczyć dalszą część posta >>.
Wszystkie posty znajdujące się na blogu są wymyślone przeze mnie i nigdy nie wydarzyły się w realu.

www.gay-bastards.tumblr.com

Wyobraź sobie, że Twój facet spotyka się z innym kolesiem. Jaki widok zabolałby Cię najbardziej?

niedziela, 20 września 2015

Klub

Poszliśmy ostatnio do klubu gejowskiego. Chcieliśmy chwile potańczyć, napić się jakiegoś piwka. Po kilkudziesięciu minutach całkiem dobrej, wspólnej zabawy, mój stwór powiedział, że musi się odlać i udał się w kierunku toalet. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że dość długo nie wracał. Po 20 minutach jego nieobecności poszedłem do kibla sprawdzić, co się z nim dzieje.
Gdy wszedłem do toalety, od razu wiedziałem, że na samym "odcedzeniu kartofelków" się nie skończyło. Już przy wejściu usłyszałem dość silne jęczenie i skamlenie. Wszedłem głębiej i zobaczyłem jak jakiś obcy koleś zapina od tyłu mojego faceta. Rżnął go intensywnie i głęboko zasadzał swojego fiuta w jego dziurkę. Ten widok był mega podniecający.



Byłem totalnie podjarany! Kutas stał mi jak nigdy. Postanowiłem, że nie będę gorszy od mojego faceta, więc udałem się w stronę darkroomu i wystawiłem swojego fiuta przez dziurę w w gloryhole. Jakiś fajny studenciak ojebał mi nieźle pałke i posłusznie wszystko łyknął. 

Cóż, takie wizyty w klubach są zajebiste!

3 komentarze:

  1. Jestem hetero a to co piszesz mnie podnieca

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że moja "twórczość" Cię podnieca ;) W sieci jest kilka miejsc cuckoldowych dla heteryków. Polecam poszukać w google, bo tam też jest dużo fajnych i pikantnych treści! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten aktyw z gifów ma zajebistego fiuta. dałbym ;]

    OdpowiedzUsuń

Komentuj i dziel się swoimi fantazjami i przemyśleniami! Dzięki Waszym komentarzom będę wiedzieć, co Wam się podoba bardziej a co mniej. Ułatwi mi to prowadzenie bloga, w Wy będziecie mieli więcej frajdy z oglądania i czytania rzeczy, które na maxa Was jarają!