Na stronie głównej wyświetla się tylko część posta. Aby zobaczyć całość, należy wybrać Kliknij tutaj aby zobaczyć dalszą część posta >>.
Wszystkie posty znajdujące się na blogu są wymyślone przeze mnie i nigdy nie wydarzyły się w realu.

www.gay-bastards.tumblr.com

Wyobraź sobie, że Twój facet spotyka się z innym kolesiem. Jaki widok zabolałby Cię najbardziej?

piątek, 25 września 2015

Pytanie od czytelnika

Siemacie

Dostałem ostatnio kilka emaili z pytaniami od Was. Przepraszam, że nie odpisywałem od razu. Teraz będę nadrabiać zaległości. Na wszystkie emaile już odpisałem, a teraz będę je sukcesywnie (za zgodą nadawców) publikował na blogu. No to zaczynam! Pozwoliłem sobie na poprawę emaili pod względem interpunkcyjnym.
Jestem w związku z moim facetem już prawie pięć lat. Dobraliśmy się do siebie idealnie i pod względem seksualnym i pod względem naszych charakterów. Co do seksu, to zawsze trochę eksperymentowaliśmy :P Był jaki sneakers piss. W tamtym roku zaliczyliśmy pierwszy trójkąt i było mega zajebiście. Ja w łóżku jestem pasywny, mój facet aktywny. Przed wakacjami zaczęliśmy rozmawiać o cuckoldzie (jeszcze wtedy nie wiedzieliśmy jak to się nazywa, ale jak trafiliśmy na Twojego bloga to się dowiedzieliśmy :D) Pod koniec sierpnia zrealizowaliśmy naszą fantazję. Zaprosiliśmy fajnego kolesia z którym baaardzooo fajnie się zabawiłem. A mój partner z radością się temu przyglądał. Wszystko było ok. Niestety na drugi dzień obudził się w bardzo złym nastroju. Prawie w ogóle się do mnie nie odzywał. Chodził przygnębiony. Nie wiedziałem o co mu chodzi. Dopiero wieczorem powiedział mi, że cała akcja bardzo mu się podobała, ale po przebudzeniu się czuje mega zazdrość. Rozmawialiśmy na ten temat, po kilku dniach mu przeszło. I co najdziwniejsze, nadal twierdzi, że jara go cuckold. Pytanie, czy jest sens się w to bawić, skoro on czuje aż taką zazdrość? Jak sobie z czymś takim poradzić?

Kliknij poniżej, aby zobaczyć odpowiedź na email.


Zdrada kontrolowana to zabawa dla ludzi którzy są w mocnych i stabilnych związkach.  Cuckold jest pełen mnóstwa skrajnych emocji. Według mnie to na chwilę obecną powinniście przestać się w to bawić. Pokaż mu, że to on jest Twoim jedynym i najlepszym aktywem. Przypilnuj, abyście się jak najwięcej bawili. Dużo seksu i Twoja uległość na pewno spowodują, że Twój facet nabierze seksualnej pewności siebie. Rozumiem, że emocje po tej zabawie opadły. To bardzo dobrze. Pogadaj szczerze ze swoim facetem, omówcie swoje oczekiwania, nie tylko w kwestii zdrady kontrolowanej, ale ogólnie seksu a także a Waszego związku. Musicie sobie ufać na 120%. Musicie znać siebie nawzajem jak własną kieszeń. Tylko wtedy, gdy będziecie szczerzy i jedna strona będzie idealnie znała drugą, będziecie mogli sobie pozwolić na kontrolowany skok w bok. :)

Jeżeli Wy macie jakieś pytania, to piszcie do mnie przez formularz po lewej stronie bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentuj i dziel się swoimi fantazjami i przemyśleniami! Dzięki Waszym komentarzom będę wiedzieć, co Wam się podoba bardziej a co mniej. Ułatwi mi to prowadzenie bloga, w Wy będziecie mieli więcej frajdy z oglądania i czytania rzeczy, które na maxa Was jarają!