Na stronie głównej wyświetla się tylko część posta. Aby zobaczyć całość, należy wybrać Kliknij tutaj aby zobaczyć dalszą część posta >>.
Wszystkie posty znajdujące się na blogu są wymyślone przeze mnie i nigdy nie wydarzyły się w realu.

www.gay-bastards.tumblr.com

Wyobraź sobie, że Twój facet spotyka się z innym kolesiem. Jaki widok zabolałby Cię najbardziej?

sobota, 19 września 2015

Przyjemność na twarzy mojego faceta

Uwielbiam widzieć rozkosz na twarzy mojego faceta. Seks zawsze przynosił mu wiele przyjemności, ale totalny odlot czuje tylko wtedy, gdy rżnie go obcy koleś. Zależy mi na tym, żeby on zawsze był szczęśliwy, więc regularnie przeglądam fellow i planetromeo w poszukiwaniu chujastych aktywów, którzy się z nim zabawią. 
A dlaczego największą przyjemność odczuwa wtedy, gdy ma w sobie cudzego fiuta? Mojego penisa ma na co dzień, a on lubi urozmaicenia, więc każdy nowy kutas sprawia mu mnóstwo radości ;) A jego radość jest moją radością!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentuj i dziel się swoimi fantazjami i przemyśleniami! Dzięki Waszym komentarzom będę wiedzieć, co Wam się podoba bardziej a co mniej. Ułatwi mi to prowadzenie bloga, w Wy będziecie mieli więcej frajdy z oglądania i czytania rzeczy, które na maxa Was jarają!