Na stronie głównej wyświetla się tylko część posta. Aby zobaczyć całość, należy wybrać Kliknij tutaj aby zobaczyć dalszą część posta >>.
Wszystkie posty znajdujące się na blogu są wymyślone przeze mnie i nigdy nie wydarzyły się w realu.

www.gay-bastards.tumblr.com

Wyobraź sobie, że Twój facet spotyka się z innym kolesiem. Jaki widok zabolałby Cię najbardziej?

sobota, 16 maja 2015

Dochodzę...

Mój facet poznał dziś w internecie fajnego aktywa. Zaprosił go na seks i powiedział mu, że ja będę się przyglądał, jak oni będą się bzykać. Postawiłem tylko jeden warunek: anal w gumce. 

Aktyw przyszedł do naszego mieszkania i zaczął zabawiać się z moim facetem. Ten zrobił mu laskę, a potem się wypiął. Nasz gość zasadził w jego dziursko kutasa bez gumy! Gdy to zobaczyłem, od razu chciałem zareagować. Gdy ruchacz usłyszał moje "ale", powiedział do mnie stanowczo:
"Stul pysk!"
Jak kazał, tak zrobiłem... On ostro grzmocił mojego męża. Nie dawał mu ani chwili wytchnienia.W pewnym momencie syknął przez zęby:
"Kurwa, dochodzę...."
Mówiąc to odwrócił się i spojrzał mi prosto w oczy. Czekał na moją zgodę, a ja zamarłem, zamurowało mnie. Aktyw z uśmiechem na twarzy zaczął dobijać kutasa w dupsko mojego faceta coraz mocniej, aby po chwili całym ciężarem ciała położyć się na nim, jęknąć i zalać jego dupsko ciepłą spermą. To było MEGA. Widok kolesia pompującego spermę do środka mojego faceta!




A czy Ty pozwoliłbyś obcemu kolesiowi zalać Twojego faceta? ;)

2 komentarze:

  1. bez przesady, dzielic sie mozna ale zalac bym nie pozwolil :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To działa troszkę inaczej. Ty siedzisz, patrzysz i nie masz nic do gadania.

      Usuń

Komentuj i dziel się swoimi fantazjami i przemyśleniami! Dzięki Waszym komentarzom będę wiedzieć, co Wam się podoba bardziej a co mniej. Ułatwi mi to prowadzenie bloga, w Wy będziecie mieli więcej frajdy z oglądania i czytania rzeczy, które na maxa Was jarają!