Na stronie głównej wyświetla się tylko część posta. Aby zobaczyć całość, należy wybrać Kliknij tutaj aby zobaczyć dalszą część posta >>.
Wszystkie posty znajdujące się na blogu są wymyślone przeze mnie i nigdy nie wydarzyły się w realu.

www.gay-bastards.tumblr.com

Wyobraź sobie, że Twój facet spotyka się z innym kolesiem. Jaki widok zabolałby Cię najbardziej?

poniedziałek, 25 maja 2015

Przeprowadzka

Kilka dni temu wraz z moim facetem wprowadziliśmy się do nowego mieszkania. Podczas wnoszenia mebli pomógł nam nasz nowy sąsiad. Gdyby nie on, to do dziś wnosilibyśmy te pudła na drugie piętro... Po kilkudziesięciu minutach ciężkiej pracy postanowiliśmy mu podziękować za pomoc i zaprosiliśmy go do siebie na kawę. Jak się okazało, nasz nowy sąsiad jest gejem, zatem chcieliśmy podziękować mu w sposób szczególny. A właściwie dziękował mu mój facet. Chyba nie muszę Wam tłumaczyć, świadkiem jakiej zajebistej akcji byłem ;) Nasz nowy sąsiad jest zajebistym aktywem z fajną pałką. Mocno wbijał swojego chuja w dziurkę mojego partnera. Słodko było patrzeć. Zresztą, spójrzcie sami ;)


Ja opierając się o stół w jadalni przyglądałem się całej akcji i waliłem sobie chuja. Gdy sąsiad strzelił spermą prosto w tyłek mojego faceta, ja podszedłem i wylizałem wyruchaną dziurkę, a potem strzeliłem spermą i zabrudziłem całą podłogę.

A Wy macie jakiegoś fajnego sąsiada ? ;)

***

Notka z reala:
W ostatnim czasie przeprowadziłem się z moim facetem na jedno z bardzo uroczych, przedwojennych osiedli w naszym mieście. Niestety, w naszej klatce oprócz nas mieszkają sami emeryci, ale w okolicznych blokach... CIASTECZKA! Jest tu sporo młodych, fajnych chłopaków, kilku dresików oraz mnóstwo młodych, fajnie zbudowanych kolesi, bardzo często z cudownym kilkudniowym zarostem. Może Ty chciałbyś wybrać się z nami na spacer po osiedlu. Po spacerze zapraszamy na kawę i lody ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentuj i dziel się swoimi fantazjami i przemyśleniami! Dzięki Waszym komentarzom będę wiedzieć, co Wam się podoba bardziej a co mniej. Ułatwi mi to prowadzenie bloga, w Wy będziecie mieli więcej frajdy z oglądania i czytania rzeczy, które na maxa Was jarają!