Na stronie głównej wyświetla się tylko część posta. Aby zobaczyć całość, należy wybrać Kliknij tutaj aby zobaczyć dalszą część posta >>.
Wszystkie posty znajdujące się na blogu są wymyślone przeze mnie i nigdy nie wydarzyły się w realu.

www.gay-bastards.tumblr.com

Wyobraź sobie, że Twój facet spotyka się z innym kolesiem. Jaki widok zabolałby Cię najbardziej?

poniedziałek, 11 maja 2015

Tak, tak, przyglądaj się....


Tak mój drogi. Właśnie bzykam Twojego faceta. Ładuję swojego chuja w jego ciasną dziurkę. Bardzo fajną i przyjemną ciasną dziurkę. Tak się patrzę na Twojego fiuta i w sumie się nie dziwię, że on szuka przyjemności z innym kolesiem. On szuka dużego kutasa, dzięki któremu poczuje się jak prawdziwy, spełniony pasyw, bo Twojego kutasa to on chyba nawet nie czuje... Zrozum to, że jego tyłek jest teraz mój, że on cały należy teraz do mnie. A ty możesz tylko siedzieć, przyglądać się i walić konia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentuj i dziel się swoimi fantazjami i przemyśleniami! Dzięki Waszym komentarzom będę wiedzieć, co Wam się podoba bardziej a co mniej. Ułatwi mi to prowadzenie bloga, w Wy będziecie mieli więcej frajdy z oglądania i czytania rzeczy, które na maxa Was jarają!