Na stronie głównej wyświetla się tylko część posta. Aby zobaczyć całość, należy wybrać Kliknij tutaj aby zobaczyć dalszą część posta >>.
Wszystkie posty znajdujące się na blogu są wymyślone przeze mnie i nigdy nie wydarzyły się w realu.

www.gay-bastards.tumblr.com

Wyobraź sobie, że Twój facet spotyka się z innym kolesiem. Jaki widok zabolałby Cię najbardziej?

wtorek, 19 maja 2015

Dwa kutasy

Co jest lepsze od kutasa? No jak myślicie? Nie wiecie? To Wam podpowiem. Od jednego kutasa lepsze są dwa, soczyste chuje! Mój facet bardzo dobrze o tym wie i postanowił to wykorzystać pod moją nieobecność. Dobrze wiedział, że po pracy idę ze znajomymi na bilard i że wrócę późno w nocy. Zatem już rano znalazł sobie na planetromeo parę dwóch kolesi. Jeden miał 36 lat a drugi 42! Kurwa, byłem w szoku. Nie wiedziałem, że on lubi starszych facetów. Chociaż w sumie starszy jest bardziej doświadczony.
Elegancko obrobił im pałki. Uwierzcie mi, nikt, ale to nikt nie robi laski tak dobrze jak mój mąż. I Ci dwaj kolesie bardzo dobrze się o tym przekonali. Zresztą, uśmiech na twarzy pierwszego z nich mówi sam za siebie ;) Obrobił chuja jednemu i drugiemu. Brał kutasy głęboko do gardła. Hehe, dobrze go wytresowałem ;] A po intensywnym oralu, przyszedł czas na jeszcze bardziej intensywne ruchańsko. Na początku to 36 latek załadował swojego kutasa do jego dziurki, a starszy pierdolił go w pysk. Potem się zamienili. To 42 latek grzmocił w dupsko mojego partnera, a 36 latek moczył swojego chuja w jego pysku. Mój partner uwielbia mieć w sobie dwa chuje na raz. Jak on to mówi, czuje się wtedy spełniony.









Z opowieści mojego partnera wynika, że ten seks był zajebisty. Jeden młodziak i dwóch starszych i doświadczonych kolesi, którzy wiedzą jak zająć się pasywem tak, aby poczuł się jak zwykła kurwa.

Na drugi dzień dostałem takiego smsa:
"tak się zastanawiamy, jaki z ciebie musi być frajer, skoro twój facet wychodzi z Waszego wspólnego łóżka i pierwsze co robi to szuka kolesi którzy załadują mu swoje kutasy w dupsko... jakby mój partner odpierdalał takie numery, to bym się nad sobą poważnie zastanowił. swoją drogą, niezła szmata z niego jest w łóżku. pzdr"
Na początku się trochę wkurwiłem, ale w sumie nierozłącznym elementem cuckoldu jest poniżenie tej strony "zdradzanej", zatem przyjąłem tą krytykę jak prawdziwy facet prosto na klatę, a potem od razu strzepałem sobie kutasa ;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentuj i dziel się swoimi fantazjami i przemyśleniami! Dzięki Waszym komentarzom będę wiedzieć, co Wam się podoba bardziej a co mniej. Ułatwi mi to prowadzenie bloga, w Wy będziecie mieli więcej frajdy z oglądania i czytania rzeczy, które na maxa Was jarają!