Na stronie głównej wyświetla się tylko część posta. Aby zobaczyć całość, należy wybrać Kliknij tutaj aby zobaczyć dalszą część posta >>.
Wszystkie posty znajdujące się na blogu są wymyślone przeze mnie i nigdy nie wydarzyły się w realu.

www.gay-bastards.tumblr.com

Wyobraź sobie, że Twój facet spotyka się z innym kolesiem. Jaki widok zabolałby Cię najbardziej?

czwartek, 14 maja 2015

Jestem złym podglądaczem!


Mój facet odbywa właśnie bliskie spotkanie z dziurką swojego kolegi z pracy. Ten kolega który w tyłku ma chuja który  z reguły rżnie moją dziurkę, to przełożony mojego partnera. Wszystko to dzieje się w związku z premią którą mój mąż ma dostać w najbliższym czasie.


Premia jest zawsze mile widziana, ale na to trzeba sobie zapracować. Mój mąż pracowity w tym kwartale nie był... Kilka razy spóźnił się do pracy, nie oddał raportu w terminie... Szkoda gadać, a kasa, jak wiadomo, jest potrzebna ;) Od zawsze wiedzieliśmy, że jego szef to gej, ale nigdy nie wykorzystywaliśmy tego w żaden sposób. Do wczoraj ;)


Wczoraj mój mąż bez żadnego owijania w bawełnę podszedł do swojego przełożonego i powiedział:
"Igor, tak się jakoś złożyło, że znalazłem pewien profil na seksfotce. Po kilku zdjęciach rozpoznałem, że ten profil należy do Ciebie. Zatem jeżeli nie chce Ci się dalej szukać seksu w internecie, to zapraszam do mnie jutro po pracy"

Igora podobno zamurowało, ale mimo to stawił się w naszym mieszkaniu dziś po 17. Chłopcy od razu wzięli się do roboty. Byłem w szoku, bo nie było żadnego miziania, żadnego oralu. Od razu wyskoczyli z ciuchów, mój stwór położył się na stoliku a Igor na niego wskoczył. Widać, że dawno nie miał kutasa w dupsko, bo aż jęczy z rozkoszy. Ja stoję z tyłu. Widzę tylko nogi mojego faceta i tyłek Igora który nadziewa się na jego kutasa. Rozkoszny widok. Już nie mogę się doczekać, jak Igor dostanie strzał spermy w dupsko. Zrobię wtedy to co robię zawsze, gdy jakiś pasyw dostaje spermę mojego męża w dziurkę. Podchodzę do niego i bardzo dokładnie tą spermę wylizuję. 

2 komentarze:

Komentuj i dziel się swoimi fantazjami i przemyśleniami! Dzięki Waszym komentarzom będę wiedzieć, co Wam się podoba bardziej a co mniej. Ułatwi mi to prowadzenie bloga, w Wy będziecie mieli więcej frajdy z oglądania i czytania rzeczy, które na maxa Was jarają!