Na stronie głównej wyświetla się tylko część posta. Aby zobaczyć całość, należy wybrać Kliknij tutaj aby zobaczyć dalszą część posta >>.
Wszystkie posty znajdujące się na blogu są wymyślone przeze mnie i nigdy nie wydarzyły się w realu.

www.gay-bastards.tumblr.com

Wyobraź sobie, że Twój facet spotyka się z innym kolesiem. Jaki widok zabolałby Cię najbardziej?

czwartek, 14 maja 2015

Twórzmy bloga RAZEM

Joł joł joł ;-)

Dostaję od Was sporo sygnałów, że mój blog jest dla Was interesujący. Potwierdzają to statystyki Google Analytics (kurwa, czy tylko mi w tym słowie, na oczy rzuca się słowo anal? ;) ). Mnóstwo z Was po pierwszej wizycie, odwiedza bloga drugi raz. I trzeci. I czwarty. I sześćdziesiąty dziewiąty ;)

Zależy mi na tym, aby blog był także tworzony przez Was. Jeżeli macie jakieś historie związane z cuckoldem, zdradą kontrolowaną lub niekontrolowaną, to po prawej stronie bloga macie formularz kontaktowy. Piszcie, chwalcie się i opowiadajcie! Wszystkie historie, opowiadania, pytania, fantazje, opinie itp. publikuję anonimowo, bez podawania adresów email. Jeżeli macie jakieś pytania do mnie lub mojego faceta - też piszcie! Odpowiemy na każde, nawet najbardziej intymne!

 Na zachętę wrzucam wiadomość, którą dostałem do jednego z Was!
"Cześć! Jesteś złym człowiekiem!!! Znalazłem Twojego bloga na fifubu. Fajnie piszesz, podoba mi się. Tak mi się to ostatnio spodobał post pod tytułem "zdradziłem" że skończyło się na napisaniu do takiego gostka właśnie na fifubu. Spotkaliśmy się i teraz ja mogę napisać "zdradziłem". To przez Ciebie! Ale cii, nie mów nikomu :D"

Cieszę się, że moja twórczość Was inspiruje :-) Tylko jak już jesteście zainspirowani, to bądźcie nimi, ale w tajemnicy przed swoim facetem :-P


4 komentarze:

  1. No to widzę, ze nie ja jeden zostałem zainspirowany. Ale warto było... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zainspirowałeś się? OOO, to chętnie dowiemy się, jak było! :-)

      Usuń
  2. Było długo, wiele razy i z dużą ilością spermy :D I chętnie to powtórzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do mnie przez formularz który jest po lewej stronie bloga. Chętnie opublikuję Twoją historię :)

      Usuń

Komentuj i dziel się swoimi fantazjami i przemyśleniami! Dzięki Waszym komentarzom będę wiedzieć, co Wam się podoba bardziej a co mniej. Ułatwi mi to prowadzenie bloga, w Wy będziecie mieli więcej frajdy z oglądania i czytania rzeczy, które na maxa Was jarają!