Na stronie głównej wyświetla się tylko część posta. Aby zobaczyć całość, należy wybrać Kliknij tutaj aby zobaczyć dalszą część posta >>.
Wszystkie posty znajdujące się na blogu są wymyślone przeze mnie i nigdy nie wydarzyły się w realu.

www.gay-bastards.tumblr.com

Wyobraź sobie, że Twój facet spotyka się z innym kolesiem. Jaki widok zabolałby Cię najbardziej?

poniedziałek, 18 maja 2015

Mocne jebanie

Kumpel mojego faceta jest zajebistym aktywem. Nigdy nie owija w bawełnę, tylko od razu bierze się do ciężkiej pracy ;-) Uwielbiam patrzeć, jak on napiera na mojego faceta. Widzicie, jak mocno dobija swojego kutasa do jego dziurki? Te jego pośladki i nogi... Widać pracę każdego mięśnia. Mój partner uwielbia być mocno pierdolony przez dominującego i zdecydowanego ruchacza.



Kurwa, ten koleś jest nieziemski! Patrzcie, jakie ma zajebiste plecy oraz świetnie zbudowane ręce! No i te nogi i pośladki. Jestem monotematyczny, ale są CUDOWNE! Hmmm... jutro mój misiek jest w pracy, a ja mam wolne. Może zaprosić do siebie jego kolegę i oddać moją dziurkę od jego dyspozycji? Z przyjemnością przyjmę strzał spermy od tego ziomka. Tylko nie mówcie nic mojemu partnerowi, to będzie moja słodka tajemnica ;)

2 komentarze:

  1. hihi tez bym chcial byc mocno pierdolony przez takiego byka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, duży koleś z zajebistymi udami i super kutasem. Każdy o tym marzy! :)

      Usuń

Komentuj i dziel się swoimi fantazjami i przemyśleniami! Dzięki Waszym komentarzom będę wiedzieć, co Wam się podoba bardziej a co mniej. Ułatwi mi to prowadzenie bloga, w Wy będziecie mieli więcej frajdy z oglądania i czytania rzeczy, które na maxa Was jarają!