Na stronie głównej wyświetla się tylko część posta. Aby zobaczyć całość, należy wybrać Kliknij tutaj aby zobaczyć dalszą część posta >>.
Wszystkie posty znajdujące się na blogu są wymyślone przeze mnie i nigdy nie wydarzyły się w realu.

www.gay-bastards.tumblr.com

Wyobraź sobie, że Twój facet spotyka się z innym kolesiem. Jaki widok zabolałby Cię najbardziej?

sobota, 25 kwietnia 2015

A co gdy nie przepadam za kochankiem mojego faceta?

Wojtek - tak ma na imię ten koleś. Od samego początku nie darzył mnie większą sympatią. Zresztą, ze wzajemnością ;-) Ale mój facet go lubi. A jeszcze bardziej lubi jego fiuta. No cóż, skoro oni lubią się bzykać, są dorośli, czemu mam im mówić, co mają robić, a czego nie?


Wojtek przyszedł do nas jakiś czas temu. Wszedł do mieszkania i nawet się na mnie nie spojrzał... Od razu zaczął rozmawiać z moim mężem. W pewnym momencie rozmowa przeszła na tematy seksualne... Zaczęli się całować i to kurwa na kanapie na której ja siedziałem! Wojtek się rozebrał a mój luby zaczął opierdalać mu pałkę. Byłem lekko wkurwiony. Na sam widok Wojtka mam ochotę wziąć w rękę coś ciężkiego i zrobić mu krzywdę... no ale cóż, skoro mój partner chce się z nim bzykać, niech się bzyka.

Po lodziku przeszli do konkretnej jazdy. Stworek oparł się o oparcie kanapy i wypiął dziurkę a Wojtek na nią splunął i zasadził mu swojego chuja do środka. Niezłe jebańsko. Kutas mi stwardniał, ale wolałem na to nie patrzeć. Sami wiecie... ten koleś którego nie znoszę... Pierdolili się bardzo głośno. Mój kutas intensywnie zareagował na prawdziwe męskie odgłosy. Po kilkunastu minutach jebania mój facet spuścił się na kanapę, a Wojtek w gumkę którą miał na chuju. Po całej akcji zdjął kondoma z chuja i wiecie co z nim zrobił? Rzucił mi koło nóg... upokorzył mnie. A najstraszniejsze jest to, że... mi się to maksymalnie podobało! Podjarało mnie, że koleś który wyruchał przy mnie mojego partnera ma mnie za śmiecia. Jestem popaprany ;-)

Gdy Wojtek wyszedł z mieszkania, a mój facet poszedł do kuchni, od razu złapałem gumkę ze spermą Wojtka i pobiegłem do łazienki. Chyba nie muszę Wam mówić, co zrobiłem z zawartością ;-)

A czy wy chcielibyście, aby Wasz facet miał takiego "Wojtka"? ;)

1 komentarz:

  1. cuckold jest ok!25 kwietnia 2015 22:35

    moj facet ma takiego "wojtka". nie przepadam za nim. on mnie nie znosi. od zawsze. poznalismy sie bo chcielismy trojkata ale po pierwszym spotkaniu w realu ten "wojtek" od razu mnie odrzucil i zaczal flirtowac z moim facetem. potem moj maz zapytal sie mnie wprost czy moze sie z nim zabawic. ja nie moglem zaprotestowac. on jest dorosly wie co robi. ten dzien w ktory oni sie spotkali byl tragiczny. skonczylo sie na spozyciu sporej porcji piwa i najebaniu sie ;P teraz jak sie spotykaja juz jest mi lzej, w sumie nie odczuwam az tak wielu zlych emocji. natomiast poprosilem mojego partnera aby nigdy tamtego kolesia do domu nie sprowadzal i ze nigdy nie chce sie z nim spotkac. spotykaja sie czasem na seks. moj partner lubi sobie poruchac a tamten jest pasywny. wiec jezeli moj partner jest zadowolony to ja tez jestem :]

    OdpowiedzUsuń

Komentuj i dziel się swoimi fantazjami i przemyśleniami! Dzięki Waszym komentarzom będę wiedzieć, co Wam się podoba bardziej a co mniej. Ułatwi mi to prowadzenie bloga, w Wy będziecie mieli więcej frajdy z oglądania i czytania rzeczy, które na maxa Was jarają!