Na stronie głównej wyświetla się tylko część posta. Aby zobaczyć całość, należy wybrać Kliknij tutaj aby zobaczyć dalszą część posta >>.
Wszystkie posty znajdujące się na blogu są wymyślone przeze mnie i nigdy nie wydarzyły się w realu.

www.gay-bastards.tumblr.com

Wyobraź sobie, że Twój facet spotyka się z innym kolesiem. Jaki widok zabolałby Cię najbardziej?

poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Noc spędzona w salonie - część 2.

Okej, dlaczego on nigdy nie chciał mnie bzykać, a znalazł sobie jakiegoś kolesia któremu zasadzi chuja w dupsko? Kurwa, nie rozumiem! Przecież zawsze było mu ze mną w łóżku okej, nigdy nie narzekał. Na moją prośbę aby był aktywny, zawsze mówił, że on się do tego nie nadaje!

Za ścianą zaczęło się regularne pierdolenie. Kurwa! Gdybyście to słyszeli. Mój facet jebał go tak mocno, że nasze wspólne łóżko co chwilę obijało ścianę. Tamten jęczał, stękał. Prosił o więcej i mocniej. Momentami zastanawiałem się, czy jestem w moim mieszkaniu, czy może w jakimś seks klubie dla gejów.

Postanowiłem delikatnie zajrzeć do sypialni przez uchylone drzwi. Światło było zapalone, na podłodze leżały ciuchy i otwarte opakowanie prezerwatyw. A na łóżku...


Mój facet bardzo intensywnie leżał na tamtym kolesiu i dobijał fiuta w jego dziurkę. Kurwa, całe to bzykanko polegało głównie na mocnym dobijaniu fiutka do środka. Pasyw miał zajebisty masaż prostaty. Jęczał przy każdym uderzeniu.

ciąg dalszy nastąpi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentuj i dziel się swoimi fantazjami i przemyśleniami! Dzięki Waszym komentarzom będę wiedzieć, co Wam się podoba bardziej a co mniej. Ułatwi mi to prowadzenie bloga, w Wy będziecie mieli więcej frajdy z oglądania i czytania rzeczy, które na maxa Was jarają!