Na stronie głównej wyświetla się tylko część posta. Aby zobaczyć całość, należy wybrać Kliknij tutaj aby zobaczyć dalszą część posta >>.
Wszystkie posty znajdujące się na blogu są wymyślone przeze mnie i nigdy nie wydarzyły się w realu.

www.gay-bastards.tumblr.com

Wyobraź sobie, że Twój facet spotyka się z innym kolesiem. Jaki widok zabolałby Cię najbardziej?

wtorek, 28 kwietnia 2015

Ja Cię zdradzam, a Ty śpisz...

Dziś odwiedził nas mój kolega. Mieszkałem z nim w jednym pokoju w akademiku przez całe studia. Eh, ile to wspólnych imprez oraz poalkoholowych zgonów się zaliczyło...

Wypiliśmy parę piwek i opróżniliśmy butelkę wódki która stała w barku. Porozmawialiśmy powspominaliśmy, pośmialiśmy się i nieźle najebaliśmy! Mój facet ma strasznie słabą głowę, więc szybko zasnął na kanapie.

Koło 2 w nocy zauważyłem, że Bartek zaczyna się dziwnie uśmiechać. W jego spodniach zauważyłem delikatny namiocik. Spojrzał się na mnie i zapytał
"To co, powtórka ze studenckiego życia?"
Od razu zrozumiałem o co chodzi! Uśmiechnąłem się i podszedłem do niego. Złapałem go za krok i wyjąłem jego żylastego kutasa z rozporka. Mniam. Jego kutas w moim pysku! Jak za dobrych, akademickich czasów! Opierdoliłem mu porządnie chuja. Był spocony, taki jak lubię. Bartek zalał mi gardło swoją spermą a ja wszystko grzecznie łyknąłem. Potem poszliśmy do sypialni. Tam jeszcze chwilę pogadaliśmy, a potem Bartek wziął się za moją dziurkę. Miałem nieziemskie jebańsko!




Podsumowując, tej nocy łyknąłem ciepłą spermę prosto z fiuta mojego kumpla a potem dałem mu się zerżnąć. Skoro mój facet śpi i nie potrafi dopilnować swojej własności, to jego własność sobie szaleje! Sami wiecie, hulaj dusza, piekła nie ma! ;)

4 komentarze:

  1. super akcja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Masz może ochotę zostać kolegą ze studiów mojego faceta? ;)

      Usuń
    2. z przyjemnoscia ;))

      Usuń
    3. Anonimowy, to napisz do nas przez formularz z boku strony. Na pewno się jakoś dogadamy :)

      Usuń

Komentuj i dziel się swoimi fantazjami i przemyśleniami! Dzięki Waszym komentarzom będę wiedzieć, co Wam się podoba bardziej a co mniej. Ułatwi mi to prowadzenie bloga, w Wy będziecie mieli więcej frajdy z oglądania i czytania rzeczy, które na maxa Was jarają!