Na stronie głównej wyświetla się tylko część posta. Aby zobaczyć całość, należy wybrać Kliknij tutaj aby zobaczyć dalszą część posta >>.
Wszystkie posty znajdujące się na blogu są wymyślone przeze mnie i nigdy nie wydarzyły się w realu.

www.gay-bastards.tumblr.com

Wyobraź sobie, że Twój facet spotyka się z innym kolesiem. Jaki widok zabolałby Cię najbardziej?

czwartek, 23 kwietnia 2015

No i co się kurwa tak patrzysz!



I co się kurwa tak patrzysz?! Właśnie rucham Twojego faceta! Bądź grzeczny, to może pozwolę Ci wypolerować mojego chuja jak już zapłodnię jego dupsko!

3 komentarze:

  1. oj taaaak! uwielbiam jak jakiś aktyw jebie mojego faceta w dupsko i od czasu do czasu spoglada na mnie a jego wzrok mowi "twoj facet jest teraz tylko i wylacznie moj a ty mozesz tylko usiasc i sie przygladac"
    swietny blog! czekam na więcej gorących postow :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pare razy zdarzylo mi się dymac czyjegoś kolesia (lub być wziętym) na oczach partnera i milo to wspominam......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo to jest super kręcące! A jeżeli Ty jesteś tak fajny, jak Twój blog, to chętnie zagościmy Cię w naszym łóżku

      Usuń

Komentuj i dziel się swoimi fantazjami i przemyśleniami! Dzięki Waszym komentarzom będę wiedzieć, co Wam się podoba bardziej a co mniej. Ułatwi mi to prowadzenie bloga, w Wy będziecie mieli więcej frajdy z oglądania i czytania rzeczy, które na maxa Was jarają!