Na stronie głównej wyświetla się tylko część posta. Aby zobaczyć całość, należy wybrać Kliknij tutaj aby zobaczyć dalszą część posta >>.
Wszystkie posty znajdujące się na blogu są wymyślone przeze mnie i nigdy nie wydarzyły się w realu.

www.gay-bastards.tumblr.com

Wyobraź sobie, że Twój facet spotyka się z innym kolesiem. Jaki widok zabolałby Cię najbardziej?

czwartek, 23 kwietnia 2015

Misiek, wrócę wieczorem...


Siedziałem w domu i oglądałem telewizję, gdy z ust mojego faceta usłyszałem:
"Misiek, ja wychodzę. Jadę z Łukaszem do galerii pomóc mu kupić nowego laptopa. Wrócę wieczorem."
Tia... laptopa... z pewnością... Zresztą Łukasza od kilku dni nie ma w mieście, bo wyjechał na ślub siostry. Od razu wiedziałem, że mój stworek coś kręci i od razu mnie to podnieciło. Wiedziałem, że nie idzie do żadnego Łukasza, tylko spotyka się z jakimś kolesiem na jebanie. Byłem cholernie zestresowany i zdenerwowany, ale jednocześnie mega podniecony. Po około dwóch godzinach dostałem mmsa z jakiegoś nieznanego mi numeru telefonu. Otwieram, pobieram zdjęcie i co widzę? Foto mojego faceta ze spermą na twarzy i obcym chujem w pysku. A w treści:
"Twój facet jest zajebistym lachociągiem. Mało kto robi laskę tak dobrze, jak on. Będę sobie czasem użyczał jego ust gdy Ty będziesz siedział w domu"
Nie wytrzymałem! Od razu wyjąłem fiuta i go zwaliłem wyobrażając sobie, jak mój luby obrabia cudzego chuja. Miałem zajebisty orgazm i cały ujebałem się spermą.

2 komentarze:

  1. hmmmm , zlizałbym smietanke z ryja tego kolesia

    OdpowiedzUsuń

Komentuj i dziel się swoimi fantazjami i przemyśleniami! Dzięki Waszym komentarzom będę wiedzieć, co Wam się podoba bardziej a co mniej. Ułatwi mi to prowadzenie bloga, w Wy będziecie mieli więcej frajdy z oglądania i czytania rzeczy, które na maxa Was jarają!