Na stronie głównej wyświetla się tylko część posta. Aby zobaczyć całość, należy wybrać Kliknij tutaj aby zobaczyć dalszą część posta >>.
Wszystkie posty znajdujące się na blogu są wymyślone przeze mnie i nigdy nie wydarzyły się w realu.

www.gay-bastards.tumblr.com

Wyobraź sobie, że Twój facet spotyka się z innym kolesiem. Jaki widok zabolałby Cię najbardziej?

czwartek, 23 kwietnia 2015

Czwartkowe popołudnie.



Pracę skończyłem dziś o 16. Poszedłem jeszcze do sklepu zrobić zakupy, a potem wróciłem do domu. Gdy otworzyłem drzwi do mieszkania usłyszałem, jak mój partner rozmawia z jakimś facetem. Wszedłem do pokoju. Okazało się, że mojego partnera odwiedził jego były chłopak. Widziałem, jak głaszcze go po kolanie. Usiadłem na fotelu i lekko skinąłem głową... Wiedziałem, że oboje tego chcą, że są mega podjarani... Zaczęli się całować i dotykać. Od miziania, przeszli do oralu. Były mojego partnera zerżnął go w pysk jak zwykłą sukę, a teraz jebie go w tyłek. Jego gruby kutas energicznie wchodzi w dziurkę mojego faceta, która na co dzień należy do mnie, a dziś jest jego... Ja leżę obok i napierdalam chuja. Za chwilę aktyw strzeli swoją ciepłą spermą wprost do dziurki mojego męża... Kurwa, mam nadzieję, że zostawi trochę spermy na jego zewnątrz, tak, abym mógł ją zlizać. Ja pierdole, kręci mnie widok mojego partnera jebiącego się ze swoim ex a do tego chce zlizać spermę kolesia, który używa mojej własności! 

1 komentarz:

Komentuj i dziel się swoimi fantazjami i przemyśleniami! Dzięki Waszym komentarzom będę wiedzieć, co Wam się podoba bardziej a co mniej. Ułatwi mi to prowadzenie bloga, w Wy będziecie mieli więcej frajdy z oglądania i czytania rzeczy, które na maxa Was jarają!