Na stronie głównej wyświetla się tylko część posta. Aby zobaczyć całość, należy wybrać Kliknij tutaj aby zobaczyć dalszą część posta >>.
Wszystkie posty znajdujące się na blogu są wymyślone przeze mnie i nigdy nie wydarzyły się w realu.

www.gay-bastards.tumblr.com

Wyobraź sobie, że Twój facet spotyka się z innym kolesiem. Jaki widok zabolałby Cię najbardziej?

środa, 22 kwietnia 2015

Start

Witajcie na gay-cuckold.blogspot.com, blogu poświęconemu tematyce zdrady kontrolowanej w związkach gejowskich. :-)

W głównym menu znajdziecie kilka zakładek. Możecie poczytać kilka słów o nas, o tym co lubimy oraz o tym, czym jest cuckold. W zakładce linki znajdziecie kilka fajnych stron w tej tematyce.

Na blogu będę opisywał nasze życie seksualne oraz fantazje, które siedzą nam w głowach. Wszystkie posty będą otagowane, więc od razu ogarniecie, co jest rzeczywistością, a co tylko fikcją, fantazją.

Jeżeli macie jakieś pytania - piszcie śmiało!

Pozdrawiam!


Uwielbiam oglądać mojego faceta w akcji z jego kumplem. Na samą myśl o obcym chuju w dziurce mojego partnera, robi mi się gorąco... Gdy oni się bzykają, ja kładę się obok i walę sobie fiuta. Gdy kumpel mojego faceta dochodzi w jego dziurce, spogląda się na mnie. Jego wzrok mówi "widzisz, on jest teraz mój i tylko mój, a Ty nic nie możesz zrobić..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentuj i dziel się swoimi fantazjami i przemyśleniami! Dzięki Waszym komentarzom będę wiedzieć, co Wam się podoba bardziej a co mniej. Ułatwi mi to prowadzenie bloga, w Wy będziecie mieli więcej frajdy z oglądania i czytania rzeczy, które na maxa Was jarają!