Na stronie głównej wyświetla się tylko część posta. Aby zobaczyć całość, należy wybrać Kliknij tutaj aby zobaczyć dalszą część posta >>.
Wszystkie posty znajdujące się na blogu są wymyślone przeze mnie i nigdy nie wydarzyły się w realu.

www.gay-bastards.tumblr.com

Wyobraź sobie, że Twój facet spotyka się z innym kolesiem. Jaki widok zabolałby Cię najbardziej?

poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Moja fejsbukowa rozmowa ze stworkiem

Każdy lubi fantazjować, prawda? Ja lubię, Ty lubisz. Twój facet też lubi. Ba, twój facet, gdy Ty jesteś w pracy to lubi też... a stop, to miała być tajemnica, więc nic więcej nie powiem ;-)

Do tej pory było tu dużo fantazji. Dziś podzielę się z Wami fragmentem mojej fejsbukowej rozmowy z moim stworkiem. Tematem była właśnie zdrada kontrolowana oraz miłość.

Ja: Stworku, a chciałbyś sobie kogoś na seks sprowadzić i powiedzieć mi kto to jest po fakcie?
Stworek: może być:)
Ja: :D
Stworek: Ty mnie wtedy rzucisz :D
Ja: Oficjalnie Ci pozwalam żebyś miał związek otwarty, tylko żebym ja wiedział, że się z kimś spotykasz. Nie rzucę Cię... Stworku ja Cie kocham i nie widzę powodów do rzucania Cię. Chyba że rzucania Tobą, o łóżko. Ok, umówmy się tak, że możesz się ruchać, ale przy mnie. Co będzie dalej, to się będzie myśleć. Pasuje Ci to?
Stworek: Tak.
Ja: To dobrze. Tylko ja się boję, że Ty się odkochasz!
Stworek: To niemożliwe :-)
Ja: Dlaczego?
Stworek: Bo drugiego takiego nie ma, wszyscy by się tylko ruchali za plecami, a Ty jesteś mój.
Ja: :-) No tak, ale kręci mnie to, że mógłbyś się bzykać z jakimś kolesiem na moich oczach. Zastanawiałeś się, dlaczego tak jest?
Stworek: Tak, nie rozumiem do końca.
Ja: Czego nie rozumiesz?
Stworek: Po części rozumiem, bo mnie też to kręci, ale nie rozumiem czemu tak Ci się odmieniło :)
Ja: No bo kiedyś żyłem w takim przeświadczeniu, że człowiek żyje miłością. Wiesz trochę jak jakaś gimnazjalistka zakochana w justinie biberze :d Seks z tobą, nawet gdy ładuję Ci fiuta do pyska i mówię, że zaraz dostaniesz strzał spermy do gardła od swojego Pana i wymagam abyś za to dziękował, ma wbrew pozorom dużo miłości z mojej strony. Oprócz tego podniecenia i orgazmu czuje motylki w brzuchu, bo jestem blisko Ciebie, dotykam Cie, czuje Cie, Twoje Ciało, Twój zapach. I to jest ten seks pełen miłości. Natomiast wychodzę z założenia, że każdy z nas potrzebuje też seksu obdartego z tej miłości, i taki koleś inny może Ci to dać. A ja będąc obok mam pewność, ze Ci się krzywda nie stanie, że jest Ci dobrze. i co najważniejsze, czuję się wtedy taki zdominowany przez Ciebie :P
Stworek: DAJ MI SEKS OBDARTY Z MIŁOŚCI!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentuj i dziel się swoimi fantazjami i przemyśleniami! Dzięki Waszym komentarzom będę wiedzieć, co Wam się podoba bardziej a co mniej. Ułatwi mi to prowadzenie bloga, w Wy będziecie mieli więcej frajdy z oglądania i czytania rzeczy, które na maxa Was jarają!