Na stronie głównej wyświetla się tylko część posta. Aby zobaczyć całość, należy wybrać Kliknij tutaj aby zobaczyć dalszą część posta >>.
Wszystkie posty znajdujące się na blogu są wymyślone przeze mnie i nigdy nie wydarzyły się w realu.

www.gay-bastards.tumblr.com

Wyobraź sobie, że Twój facet spotyka się z innym kolesiem. Jaki widok zabolałby Cię najbardziej?

czwartek, 23 kwietnia 2015

Bez gumki


Za każdym razem gdy bzykam się z moim facetem, ten wymaga ode mnie, abym założył gumkę. Czasem trochę mnie to irytuje, ale skoro on chce, to zakładam. W sumie to dobrze, że ważne jest dla niego bezpieczeństwo. Ale dziś stało się coś, co mnie strasznie zaskoczyło - i podnieciło jednocześnie. Do mojego faceta przyszedł jego kolega. Pierdolił go na łóżku, że aż miło było patrzeć. Usiadłem sobie obok i grzecznie przyglądałem się akcji która działa się w naszej sypialni. W pewnym momencie znajomy mojego partnera wyjął chuja bez gumki z jego tyłka, zostawiając cały ładunek w środku! Ja pierdole, oni nigdy nie używają gumek! Maksymalnie mnie to podjarało, że cudza sperma rozpływa się w dziurce która na co dzień należy do mnie! Ale skoro to ten obcy koleś ją zapładania, a nie ja, to czy ta dziurka tak naprawdę jest moja, czy raczej należy do tego ruchacza? Między moim facetem a tym kolesiem jest zajebista seksualna chemia... Kurwa, na samą myśl mi stanął... Sory, ale muszę kończyć i spadam do kibla sobie zwalić...

3 komentarze:

Komentuj i dziel się swoimi fantazjami i przemyśleniami! Dzięki Waszym komentarzom będę wiedzieć, co Wam się podoba bardziej a co mniej. Ułatwi mi to prowadzenie bloga, w Wy będziecie mieli więcej frajdy z oglądania i czytania rzeczy, które na maxa Was jarają!